To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

dinsdag 30 december 2008

Jaaroverzicht 2008

  • Sinds de start van deze blog (30 juli 2007) kwamen reeds meer dan 97.000 bezoekers hier een kijkje nemen. Op naar de 100.000!
  • In 2008 kwamen ongeveer 72.000 bezoekers langs op deze blog.
  • Momenteel komen er gemiddeld een 1800 bezoekers per week langs (tov 1200 eind 2007)
  • De topdag van 2008 was 23 augustus met 630 bezoekers door een artikel in enkele kranten.

Nogmaals bedankt aan de trouwe bezoekers en hopelijk blijven jullie ook in 2009 regelmatig naar deze blog surfen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Tim,

keep up the good work in 2009, dankzij jou kunnen we deze werf op de voet volgen, met alle facts and figures erbij, echt een prachtwerk... dat eigenlijk door de mensen van foruminvest of Stad Kortrijk zouden moeten gebeuren... maar ja... Ik hoop dat je hun appreciatie toch krijgt voor wat je hier doet, in ieder geval heb je de mijne al en ik denk dat het gros van de medebezoekers mij hierin zal bijtreden!

Misschien gewoon een suggestie, je zou nog aan een insider moeten geraken die foto's kan bezorgen van de binnenkant, want ik denk dat we binnen een paar maand niet veel vernaderingen meer gaan zien van buiten uit :-). Het zou ook eens leuk zijn als we eens een beeld hebben van wat de 'mollen' aan het doen zijn (kort video-fragmentje)...

Mijn allerbeste wensen!

Tim zei

Hoi Stoffel,
Ik kan af en toe eens op de werf om foto's te maken. Ik ga na het bouwverlof proberen om de "mollen" eens te bezoeken. De voorbije maanden had ik jammergenoeg geen tijd om overdag eens af te dalen in de put :( Maar éénmaal de buitenkant er staat, ga ik zeker ook voor foto's van de binnenkant zorgen :)

Anoniem zei

Beste,
Alvast een grote proficiat voor de geleverde inspanningen. Het resultaat mag er zeker zijn. Ik zou zeggen doe zo verder tot het einde van de werken, zodat velen de werken kunnen volgen zonder naar het centrum af te zakken.
Aan allen een spetterend 2009!!