To see this banner you need to download and install Adobe Flash player.

woensdag 1 oktober 2008

Oudenaardsesteenweg ook afgesloten sinds 1/10

Vandaag starten de werken ook op de Oudenaardsesteenweg. Hierdoor is een tweede belangrijkse invalsweg naar het centrum afgesloten.

Er blijven natuurlijk nog altijd een aantal invalswegen over om toch het stadscentrum te bereiken: Brugsesteenweg, Doorniksesteenweg, Condédreef, Pottelberg.

Het recenste plan kan je hier downloaden (geldig tot het einde van het jaar).

Omleggingsplannen en updates kan je altijd terug vinden op de website www.kortrijkbereikbaar.be !

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leve de fiets om de stad te doorkruisen, ideaal nu de brandstofprijzen ook zo duur staan :-)

Anoniem zei

Mja... Ik ga iedere morgen met de fiets naar het station. Zelfs met de fiets moet ik nog 15 minuten vroeger opstaan (das dan om 05u30) om mijn trein te halen. Ik moet echt een hele ommetoer doen door allerlei werken. Verschrikkelijk vind ik het! Dat het maar rap gedaan is... Dan zal ik het tenminste weer zien zitten om naar 't stad te gaan en kan ik me daar ontspannen... tijdens het shoppen in het nieuwe winkelcentrum!!! ;-)

Anoniem zei

leve de rupsvoertuigen , zo kan je wel nog 'chantier courtrai' doorkruisen

Frantic zei

Jammer van de extreem slechte omleidingsbewegwijzeringen.
Mensen die omgeving Sint Elisbeth willen vinden, rijden ongeveer 30 minuten tot 1 uur verkeerd om dan al 'huilend' (echt waar) aan de telefoon te hangen van: 'Help mij, waar ben ik??'
Ikzelf als Kortrijkzaan heb onlangs 30 minuten verkeerd gereden omgeving Venning. Er liggen meer straten open dan je denkt en je geraakt er gewoon bijna niet meer uit.
Shame on you Kortrijk!

http://yourpaintedsmile.blogspot.com